donderdag, november 30, 2006

Examentijd


Rick heeft net het 316 examen met 980 punten gehaald! Momenteel zit hij te zweten op het extra CRM examen. Ik zal morgen het 316 examen doen en Cesar, Mahshid, Nikola en Tom zullen maandag een poging wagen.
Het boek Windows.Forms is nu uit, en morgen zullen we beginnen met het volgende boek, Developing XML Web Services Using Microsoft ASP.NET wat ons moet voorbereiden op het examen 70-320: Developing XML Web Services and Server Components with Microsoft Visual C# .NET and the Microsoft .NET Framework. Dat betekent dat we nu dus een middagje vrij zijn om het komend examen voor te bereiden.

-----------------------------EDIT ---------------------------------
Ja vandaag heb ik inderdaad voor de tweede keer het MS CRM
examen gedaan. Ik had een percentage van 75%. Heel opgelucht en al
kwam ik uit de testruimte omdat ik dacht dat ik het gehaald had
(benodigde score 70%). Op het rapport stond echter dat ik met 75%
gezakt was. Nadat ik zojuist Microsoft aan de telefoon heb gehad blijkt dat voor dit specifieke examen een score van 80% !!!!! benodigd is.

Gelukkig heb ik de vragen dit keer overgenomen op papier en weet ik nu dus welke vragen ik ga krijgen (kortom ik heb mijn eigen testking!!!) Ik moet helaas nu 15 dagen wachten voordat ik het opnieuw kan proberen. Dit moet ik dus in Nederland gaan doen!! Eerlijk gezegd baal ik als een stekker. En het bier (2 stuks) wat ik er vanavond op gedronken heb is niet goed gevallen en dus ook niet zolang blijven zitten. Al met al ben ik blij met mijn score op het 316 examen en op naar de volgende!

----------------------------EDIT 2--------------------------------

Ook Niels heeft het tweede examen behaald met een erg mooie score van 980 (uit 1000) punten!

6 Comments:

At 10:52, Anonymous Anoniem said...

Goed gedaan Pietje, ben super trots op je!!

Niels veel succes morgen en de rest natuurlijk veel succes maandag!

Dikke kus Thera

 
At 15:07, Anonymous Anoniem said...

ja man goed gedaan
hehe

maar van mij krijg je geen kus

toodles

 
At 16:55, Anonymous Anoniem said...

Ben trots!!!!!!!


Dady

 
At 16:57, Anonymous Anoniem said...

dady moet natuurlijk DADDY zijn !!!

 
At 17:36, Anonymous Anoniem said...

Rick,
grote klasse, we wisten het wel

Almere

 
At 17:38, Anonymous Anoniem said...

foutje:
succes met je andere examens,
ook dat gaat natuurlijk lukken

ALMERE

 

Een reactie posten

<< Home