zaterdag, november 18, 2006

Gestart met cursus C#


We zijn vandaag gestart met de basiscursus C# (MOC2124C). Vandaag hadden we alleen een ochtend les, dus om 13 uur hielden we het voor gezien. Het regende licht, dus besloten alleen Rick en ik te gaan lopen, de rest heeft de taxi gepakt.
's Middags wilden we in ieder geval een bezoek brengen aan de kleermaker. Eerst moest er geluncht worden, dus Rick en ik besloten eens te kijken hoe een warme pizza smaakt als je hem zelf gaat halen bij de Domino's, en dat is dus aan te bevelen!
De tailor was snel gevonden, alleen moesten we wel eerst stof gaan uitzoeken. Het regende nu echter iets harder, dus besloten we maar het luxe koffiehuis eens uit te proberen om te wachten op beter weer. Eindelijk eens fatsoenlijke koffie!
Daar kwam de rest van de groep ons weer gezelschap houden, en gingen we dus maar stoffen uit zoeken. Omdat kwaliteit inhoudt dat je 100% wol neemt, kost het echter wel iets. Daarna zijn Rick en ik nog de stof gaan wegbrengen, hebben we ons op laten meten en uitgebreid verteld wat voor pakken we wilden. Ik ben dit middagje dus even 18.500 roepie kwijt voor twee pakken. Nu ik terug ben in het hotel ga ik nog maar eens wat leren voor mijn examen van maandagochtend.

1 Comments:

At 09:57, Anonymous Anoniem said...

ik zag dat je 18.500 RS heb betaald voor die pakken dat is volgens mij veels te duur ze vertellen van elles dat stof wol is kashmir en weet ik veel maar dat klopt allemaal nie. je moet zowiezo probere bij een tailor gaan die ook stof verkoopt. probeer de lower bazzar en Niet op de mall. ik heb 4 "wolen pakken" voor minder dan 16000 RS.

 

Een reactie posten

<< Home